دانلود پایان نامه بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران
يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹ ب.ظ
خطر یا ریسک به عنوان یک پدیده زیانبار از ابتدای خلقت انسان همواره و همیشه با او بوده است به طوری که انسان را به تفکر و تعمق برای پیدا کردن راه حلهای مناسب برای پیشگیری از این خطرها و یا در صورت واقع شدن این خطرات کاهش دامنه خسارت ناشی از آنها وادار نموده است البته تمام راه حلهایی را که آن زمان بشر پیدا کرده بوداز طریق آزمایش و خطا بود ولی ا ...
- ۹۵/۰۳/۰۹