دانلود ناب ترین ها و بهترین ها

دانلود جدیدترین فایلهای معتبر

http://opizo.com/user/signup/ref:30358 4kia.ir filesell

دانلود مقاله و پروژه کارشناسی برای رشته مدیریت صنعتی

 با موضوع بررسی و مطالعه تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک

( گروه صنعتی بهمن تهران/جردن)

شامل 5 فصل -تعداد صفحات: 101

فصل اول :طرح پژوهش

فصل دوم: ادبیات موضوع

فصل سوم:روش و فرآیند پژوهش

فصل چهارم:تحلیل داده‌ها و آزمون فرضیه‌ها

فصل پنجم:نتیجه‌گیری و پیشنهادها

شماره تماس پشتیبانی فایل خریداری شده:09379066250 

مقدمه:

صنعت خودروسازی در ایران پس از دهه‌ی هفتاد و به‌خصوص افزایش تولید از سال 1372 با رشد چشمگیری مواجه بوده است. گروه‌های صنعتی خودروساز، با ایجاد و گسترش واحدهای قطعه‌سازی در گوشه و کنار کشور، ایجاد مراکز طراحی، مهندسی و ارتباط گسترده با قطعه سازان داخلی و خارجی به دنبال تبدیل خدمات پس از فروش به‌عنوان ویژگی برتر محصولات خود بوده‌اند. با لحاظ این هدف نقش شرکت مزدایدم در ارزش زایی محصولات تولیدی گروه صنعتی بهمن بسیار مهم جلوه می‌کند.

اگرچه طبق تجربه‌ی خودروسازان بزرگ، خدمات پس از فروش، بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان  

در مراحل بعد از تولید انبوه به‌عنوان محور برنامه‌های خودروسازان موردتوجه قرارگرفته است، اما ازآنجاکه تحولات خودروسازی ایران از جهان عقب‌تر بوده است، مسئولان اقتصادی و برنامه ریزان خودروسازی تلاش کرده‌اند با افزایش درصد ساخت داخل، بهبود کیفیت و گسترش خدمات پس از فروش و ایجاد رضایت در مشتریان بخشی از عقب‌ماندگی کشور را در مراحل مختلف زنجیره‌های تولید جبران نمایند.


لینک مطلب

 

  • فرهنگ گرافیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی